Tar tårar slut?

Nu har jag fått min plats i ett rum. Tre sängar finns men vi är bara två tjejer här inne. Väggarna är kala och målade i äggskalsfärg, men det finns gardiner. Otippat eftersom de lätt kan användas som självmordsverktyg.

Min rumskamrat F heter samma sak som en av mina systrar. Borta på mediciner, sluddrar lite ibland men sover mest.

E var här en stund. Lämnade lite kläder och andra viktiga saker jag kan tänkas behöva och löste ut bilen förstås. Den har ju stått parkerad är hela dagen. Jag har varit i möten sedan nio i morse. Mestadels om hur jag skall bli inlåst men även provat ut kedjetäcke som levereras hem till E nästa vecka.

Jag har gråtit så mycket idag att jag förundras över hur det är möjligt. Jag är så ledsen över att jag sviker mina barn så fatalt. Att jag inte räcker till. Att jag inte orkar.

Jag är så ledsen över att jag vill ge upp.

Jag älskar dig E, jag älskar dig S, jag älskar dig O, jag älskar dig M!!! Förlåt!

4 thoughts on “Tar tårar slut?

Kommentera

