Sjukt!

imageM har varit jätteförkyld i över en vecka och fick vara hemma i från skolan idag med. I morse var hon jättehes och snorig men piggade på sig på dagen så vi kunde gå ut. Hennes skola verkar vara den enda i Sverige som höll öppet idag …

Jag, M och O tog en sväng till bibblan och fixade lånekort även till O (jag och M ordnade till oss tidigare i veckan så jag kan låna till paddan, vilken höjdare! Jag har bara köpt e-böcker tidigare) lånade lite böcker till barnen och tog sedan båten över till Henriksdalshamnen för att fika. Köpte mumsiga saker på Bakarna och njöt under ett parasoll ganska länge.

Vi gick hem på nolltid trots att barnen trodde det skulle ta hundra år för att vi tagit båten dit. Så lite motion fick vi idag med!

One thought on “Sjukt!

  1. Skolorna var öppna här med..mysko! Dom gör ju ändå inget vettigt dom här sista veckorna!

    Jepp du har helt rätt vi hade en bautastor damm när vi hade huset. Och massvis med fisk, men nu blir det en lite lagom damm fina växter men inga fiskar..tror jag =)
    Ha en fin kväll, kramen

Kommentera

