Smaka på Stockholm

imageIdag blev det impulshittepå från min sida. Alla skulle vara färdiga NU, för att dra till Kungsan på ”Smaka på Stockholm”.
Erik påstår att vi var på ett sådan för typ femton år sedan. Jag minns inte … Det jag minns senast som jag stod och trängdes så här på i Kungsträdgården är Vattenfestivalen!

Vi gick hela vägen hemifrån, alla utom S. Kollade in lite krigsfartyg på vägen och det var inte allt för mycket gnäll.

De två små åt Penne Bolognese från Barillatältet och jag och E åt Hot chili bowl från Bröderna Olsson. Myyycket folk var det och totalt vindstilla. Skönt att ha middagen avklarad och vi stannade inte så länge utan åkte hem ganska snart.

Fin dag!
image

 

 

One thought on “Smaka på Stockholm

Kommentera

