Rörigt i huvudet

De här sista dagarna har tagit slut på all ork. Kom just hem från Affektiva där jag har suttit i två olika möten, långa. Med dels min egen sjuksköterska och dels min nya sköna läkare. Tur att det var just idag jag hade tid med dem för jag har gråtit konstant och fått mycket hjälp och stöd.

Förra veckan var det möte på BUP som slutade med att jag röt ifrån som en vrålande tiger och satte ned foten. Här skall fan i mej inte daltas mer! Iaf inte om just de sakerna som kom upp … Tror alla närvarande förstod meddelandet.

Dagen efter det fick vi veta autismdiagnosen och bara ett par dagar efter försöker min nära ta livet av sig.

Hur mycket kan man svälja på en vecka? Förutom de saker jag har med mig själv som är en fajt av rang varje dag och dessa mediciner vars biverkningar jag har lust att ge till typ Jimmy Åkesson (SD jäveln). Så undrar jag. Vem fan skall laga mat idag när Erik jobbar över? Jag orkar bara inte. Jag tog faktiskt helt slut.

Mia!

Mia!

Fast för att avsluta positivt! Jag flydde fältet igår. Träffade min kära Mia som jag varit vän med i nästan hela mitt liv. Vi vet det mesta om varann och kan prata om allt! Hon kom hit till Sjöstan och så prommade vi till Jimmys Steakhouse Marina och satt utomhus och åt deras fantastiska hamburgare, drack vin, pratade så munnarna glödde och bara njöt (och lärde förstås upp vår servitris om var svartklubbarna brukade ligga och att vi blivit erbjudna att smuggla ut nedmonterade AK4:or ur stället när polisrazzian kom osv …). Härligt att tänka på annat några timmar.

Kommentera

