Virrigt huvud

När diagnosen ställer till det i mitt liv och komplicerar de mest enkla saker, så är det skönt att i alla fall försäkringsbolaget är snälla (fast de är de ju inte, det är rätt, men för mig är det julafton) och betalar tillbaka pengar på det jag gladeligen pytsat in i deras bolag för ett hus jag inte ägt på ett tag.

Jag lyckades även ändra Ottos skoltaxitid imorgon eftermiddag eftersom de slutar tidigare då det är Valborg, men det var som att hålla andan i badkaret i åtta minuter.

Nu är klockan halv elva på morgonen och jag vill inte mer. Det här var vad jag klarade för idag, för vid 16 skall jag på utvecklingssamtal med Myra. Panik.

Hej soffan! Skall du, jag och kuddarna ..?

Kommentera

