Matt

Nu räcker jag snart inte till för någon längre.

Categories:Jag

6 thoughts on “Matt

  1. STOR kram. Hör gärna av dig igen vännen! Även om jag är en bit bort finns min öron alltid för dig (eller ögon eftersom jag läser😉

    • Fina du! Du har så mycket med ditt eget!!! Det är viktigt att du tar hand om dig. Jag blir oerhört glad över att du frågar, för den haglar inte.
      Mest utav allt skulle jag nog vilja ha friheten att få skriva om precis allt som pågår utan censur, för att få ge hela bilden. Skriver jag halvdant under lösen kanske någon missuppfattar personerna och DÅ blir det rörigt.

Kommentera

