Den sjätte dagen

Idag har jag ätit Concerta i sex dagar. Ingen skillnad mot tidigare. Lika trött som vanligt och jag sover bort nästan hela dagarna. I eftermiddag skall jag tillbaka till Affektiva för att ta blodtryck och så får jag se om de höjer dosen.

Os utredning är inne i slutspurten och i måndags var E och jag på ett långt samtal med psykologen. Vi blev manglade om hela hans utveckling från födseln och det krävdes mycket tankemöda för att minnas exakt när han sa vissa ord och hur han betedde sig. Mötet tog 1 1/2 timme så jag gick hem och sov i fem timmar efter, helt färdig.

I tisdags var jag där med O igen hos logopeden. Denna gång i tre timmar men då fick jag sitta i väntrummet, där jag somnade …

Igår, onsdag skulle jag egentligen varit på utvecklingssamtal med Myra (som hon skulle hållit i själv i 30 minuter och sedan fröken i 15) men Myra är sjuk igen. Denna gång med förkylning och ont i huvudet.

I morgon fredag skall jag och O till logopeden i tre timmar igen. Schemat är fullspäckat.

I måndags och tisdags var Saga på Justin Biebers konserter. På måndagen hade hon tagit ledigt från skolan och köade utanför Globen från klockan 06 på morgonen för att få plats längst fram vid scenen. I tisdags köade de först på eftermiddagen och var i skolan innan. Hon verkar nöjd med spelningarna men är desto ledsnare för att allt nu är över.
Måste dela en skön länk som min vän Hasses son har gjort! Heja Ture! http://m.youtube.com/#/watch?v=YRozxWEZDUw&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DYRozxWEZDUw

2 thoughts on “Den sjätte dagen

Kommentera

