Påskdagen

imageVilken slödag! Gick upp sent till dukat frukostbord och gick sedan tillbaka till sängen igen och surfade i någon timme till jag tiggde till mig en chailatte och en påsktårtebit.
Påsktårtan var inte god. Ingen tyckte om den. Det var tre lager av stabbigt anslag och endast två extremt tunna lager med grädde och ingen vaniljkräm. Så lite hallon på det. Så det var en Operatårta men den smakade torrt och tråkigt. Fast jag blev tvungen att äta upp familjens kvarlämnade bitar för att vara säker på min sak … Urk vilken dålig frossaridé.

Sov ett par timmar och nu har jag surfat lite till och antar att det borde vankas en sen middag snart men jag KAN bara inte förmå mig att varken tänka ut eller gå och handla något.

Jag vill bara slappa vidare!

Kommentera

