Storhandling

Efter lämning av både Otto och Saga i morse svängde jag in till Willys i Sickla. Taggad för en storhandling med tom mage i en ödslig affär gick det denna gång utmärkt att shoppa loss.
Jädrar vad jag fyllde på vagnen. Dels efter Vardagsmatens lista på alla planerade middagar ett tag framöver och dels alla andra saker det var slut på.

Nu ligger jag dock som en strandad val i soffan. Totalt slut efter att ha släpat hem maten och packat upp/ packat in allting i skåpen. Just nu orkar jag en sak om dagen. EN! Utöver skjutsningarna då. Jag faller som en fura och behöver sova på eftermiddagarna.

Morr. Jag som skulle behöva skura hela huset med en tandborste.

Kommentera

