Livet

Mamma 2 lTänk att jag ena dagen gick från att vara en vanlig tonåring, till att nästa dag vara en vanlig tonåring fast utan mamma. För jag var rätt vanlig efter min mamma dog. Inga större psykbryt eller skillnader i hur jag var blev det. Mitt liv gick bara på. Till och med var det så att ca en månad efter att min mamma gick bort så gick jag till mitt sommarjobb. På hennes avdelning på Atlas Copco. De undrade om jag inte skulle stanna hemma istället. Jag undrade varför och gick dit varje dag i fyra veckor och tittade på alla med vattniga ögon och huvudet på sned. Jag förstod aldrig riktigt.

När jag väl förstod var det försent.

Categories:Jag

One thought on “Livet

Kommentera

