Willys

Tja, hur kul är det egentligen när jag just har checkat ut en scanner från Willys ställ, tagit mig en kundvagn, kassar och stoppat ned två varor och inser att jag måste akut gå på toa? Med min mage är det inte roligt att heta Pyret. När jag behöver gå, då behöver jag gå. NU. Jag skämtar inte. Efter allt strul med mediciner som verkligen fuckat upp magen på mig är det ibland rysk roulett för mig att ta mig ut. De flesta gånger får jag gå på svältdiet många timmar innan för att det inte skall hända oförutsedda saker eller alternativt att jag vet var det finns toaletter (för övrigt finns det en skitbra toalettapp att ladda ned med vägvisare till storstadens alla offentliga ställen!). Men idag var jag lite wild n’ crazy och tog både biltvätten (lång kö) och handlade på vägen från hämtningen av Otto.
Men vad händer då när jag kommer till utcheckningen? Jag som plågat mig genom hela affären, med de spändaste skinkorna sedan Susanne Lanefeldt visade sig i TV, kryssandes mellan hyllorna med vagnen fiskade jag upp sakerna i luften på vägen mot utgången som värsta proffset. Så får jag kontroll i kassan. Skjut mig. Man kan ju inte vara 41 år gammal. I snygg fuskpäls, god mat i vagnen och bajs rinnande längs benen?

Tack till någon däruppe. Kollen var på fem varor och jag blev utsläppt snabbt. Min heder är räddad.

5 thoughts on “Willys

  1. Haha, jag förstår att det inte var ett dugg roligt men Du skriver så roligt att jag är tvungen att skratta högt! 😉 Kram!

  2. Det finns jättebra blöjbyxor, ha ha. Har själv använt dom när jag ridit eller spelat fotboll och har ansträngningsinkontinens. Vad gör man inte…

Kommentera

