Det kommer

imageDet är så mycket jag tänker om diagnosen jag fått. Det är så mycket jag vill skriva här men jag får inte riktigt ur mig det. Dels på grund utav hur jag skall bemöta alla fördomar som finns och dels hur jag skall tackla frågor som jag kanske inte är beredd på.

Jag måste ge det tid. Läsa igenom luntan jag fått. Särskilt de viktiga delarna om just kvinnor och ADHD och varför de blir diagnosticerade så ofta i vuxen ålder. Jag måste ta in och smälta alla de aha! jag fick igår och med all säkerhet kommer få ganska lång tid framöver. För många aha! blev det.
De fanns där när jag var liten också. Men i en rörig miljö, eller ”bohemisk” som låter lite coolare .., är tecknen svårare att se. Men de var där.

Och de fanns de som såg.

2 thoughts on “Det kommer

Kommentera

