Äntligen!

Ikväll kommer Erik hem. Sent i och för sig men ändå. Visst kan det vara skönt när han åker iväg ibland så jag kan rå mig själv lite, men mestadels så saknar jag honom faktiskt. Jag känner mig halv!

Erik är min allra bästa vän. Det är få saker han inte vet om mig och det han inte vet, vet nog ingen annan heller. Jag kan ibland undra om det alltid kommer vara så här, eller när kommer den där dagen då vi tröttnar på varandra. Eller när någon av oss hittar någon annan? Eller kommer vi alltid finnas för varandra? Jag tror ju på det sista, men jag kan ju inte veta.

Jag älskar att ha en man vid min sida som ställer upp för mig. Alltid. En man som älskar mig oavsett. En make som, när jag havererar, tar hand om familj, hem och arbete. Håller ställningarna. Jag vet att han inte alltid har det lätt. Jag är inte lätt.

Men åh vad jag älskar min Erik. Den bästa mannen på jorden.

3 thoughts on “Äntligen!

  1. Blir rörd i hjärtat av din kärleksförklaring till Erik.
    Jag är övertygad om att han ser DIG, alltså den riktiga Heidi som finns där bakom allt skit du drabbas av.
    Det kallar jag kärlek av finaste sort. Ni är att gratulera båda två.
    KRAM

Kommentera

