Tillrättavisad

Es arbetskamrat tillrättavisar mig på Facebook. Jag skriver att jag är förbannad på allt och alla typ. Han skriver att jag skall skärpa mig och inte skriva ut det så att ALLA ser det. Eh … What???
Jag skriver nog mycket jag inte ”borde” men att bli tillrättavisad! Känner mig som en femåring som gjort något dumt.

Back off!

Uppdate: Arbetskamraten mailade mig och bad om ursäkt för att han gick över gränsen. Bra, för det gjorde han verkligen! Han kände sig dum … Inget mot vad han skulle gjort nästa gång jag poppar upp på Es jobb!

Kommentera

