Fredag

Fredagsmorgonen vaknade jag med pannknack … Tack tack. Känner mig bara översköljd av saker som MÅSTE göras och jag blir tokig!

Iväg med Otto till skolan och sedan hem och dammsuga och torka golv i hela lägenheten. Det måste göras minst en gång i veckan för annars slammar det igen totalt med fem personer och tre katter. Jag avskyr ju dessutom mattor så det finns ju inte mycket som fångar upp och döljer skiten.
Landade i soffan och tittade på vintips av min gamle klasskamrat (och pojkvän!) Jens Dolk innan jag måste ge mig på att plocka prylar. Fy sjutton vad det är pesttråkigt att städa!

Fortfarande portad av Facebook och jag blir bara argare och argare! Jag har viktiga saker som väntar där!!!

Det går framåt med försäljningen av huset. Köparna har fått bud på sin lägenhet …

One thought on “Fredag

  1. Vad skönt att det börjar röra sig med husförsäljningen, håller tummarna att det går i lås snabbt nu, så ni kan gå vidare! Kram, och hoppas att pannknacket släpper!

Kommentera

