Guldbaggen

imageIgår var det Guldbaggegalan igen, bästa glamfesten på hela året! Jag har gått nästan varje år under de senaste femton åren men inte denna gång. Köpte ju både underbara smycken från snö och en klänning i guld och rosa för tillfället redan i somras, men de hänger nu oanvända och ledsna i garderoben.
Min fina man fick bara en biljett till sig själv i år, men eftersom inte jag fick följa med så avstod han!
Istället spenderade han och jag kvällen med att städa, slänga grovsopor och köra möbler från huset.
Vilken karl jag har va!

2 thoughts on “Guldbaggen

Kommentera

