Klapp på axeln

Idag klappar jag mig själv på axeln, jag har gjort något jag dragit mig för länge. Alldeles för länge.

Efter jag lämnat Otto slirade jag iväg till Gustavsbergsbadet och sade upp mitt årskort! De drar 170 spänn i månaden för något jag inte utnyttjat på … ett år (kanske mer)?

Det bästa var ju att jag prickade så rätt! Jag köpte kortet för två år sedan, 20/2. Så eftersom jag sade upp det nu drar de en sista gång i slutet på månaden. Hade jag gjort det efter den 20:de januari hade det varit tre månaders uppsägningstid!

Ibland skall även den här slarvmajan ha tur!

Kommentera

