Inte igen!

Fick kallelse till läkaren på Affektiva igår. Men inte samma som jag haft i tre månader utan ännu en ny. Gjorde nästan en trippel mollbergare med pik.

Undrar vilka roliga nya mediciner den här läkaren skall testa på mig. Blir ju kul att prova. Inte.

Känns som att börja om från början igen. Inte för att stjärnan innan var en tiopoängare men jag ogillar starkt lära-känna-fasen som kan ta många gånger. Jag är en skådespelare och för att få mig att ta av masken behöver du min tillit.

2 thoughts on “Inte igen!

Kommentera

