Lite gäster

imageNågra av de närmaste familjemedlemmarna kom över på lite fika på eftermiddagen. Myra firades lite dagen innan sin riktiga födelsedag.

På morgonen var jag och Erik runt och shoppade presenter och mat, kände mig både trött och vansinnigt irriterad på det mesta och var nog ingen bra fru att handla med. Eller nog. I helvete heller jag var …
Vi hittade i alla fall Paper Jamz till Myra bland annat som hon önskat sig väldigt länge!

Gästerna trillade in vid tre och det kom många kusiner och ett par icke släktingar, men tänk! De hördes knappt alls! Vi vuxna fick prata i lugn och ro och det blev (naturligt nog) mycket prat om NPF-diagnoser.

Myra fick en fin eftermiddag. Jag är trött så jag går av på mitten, men att hon är nöjd, det är det viktigaste!

5 thoughts on “Lite gäster

Kommentera

