Fredag

Nej, fredagen blev ingen bra dag. Sov bort så mycket jag bara kunde men tog hand om barnen när det behövdes så klart.

Erik messade och frågade om vi skulle prova den italienska restaurangen Oh Mamma Mia bortanför Luma till middagen. Jag var inte på humör för matlagning eller faktiskt för något alls så jag gick motvilligt med på det då snälla Försäkringskassan betalat ut pengar som hållits inne pga en klantig läkare …

Sov till halv sju och tog sedan barnen och gick iväg till restaurangen och mötte upp Erik. Mysigt ställe med otroligt goda pizzor! Mums! Tunna bottnar med underbara pålägg. Kommer bli en favorit. Efter maten tog jag mig en Cosmopolitan som jag sippade på och kände mig som Carrie Bradshaw. Inte.

Däremot fick jag upp humöret lite då jag berättade för Erik att jag en gång i tiden tagit danslektioner av Emilio och Vito Ingrosso (och Saga tittade trött upp från sin IPhone och sa ”va? Sebastian Ingrosso? Ha ha). Dansstudions ägares dotter var (är) Denise Lopez och vi kom in på mitt liv som artistbokare. Så det blev lite glada skratt! Många storys finns det.

Efter det gick vi hem och grottade ned oss i Gladiatorerna för att sedan vältra oss i Gremlins 2 – The New Batch.

3 thoughts on “Fredag

    • Det är jag nog lite för feg för. Är rädd att trampa folk på tårna och vill inte såra eller göra någon ledsen offentligt. Har inte samma mod som hoa Zytomierska ;).

Kommentera

