Affektiva!

Så där! Nu har jag gjort den sista delen av min utredning. Vilken pärs … Idag blev jag först lite intervjuad om mitt allmäntillstånd, bara för att säkerställa att jag verkligen skulle klara av den här sista delen. Jag kände att jag ville göra den till varje pris, jag orkar bara inte skjuta upp den mer. Det kommer alltid komma någonting i vägen så jag log och sa ”shoot”. Typ.

Blev satt framför en dator. I fjorton minuter skulle jag trycka på en knapp när det kom bokstäver i olika takt på en skärm, men inte när bokstaven X kom upp. Det låter ju hur lätt som helst! Men jag kan säga att jag var usel och jag blev mer och mer frustrerad och ibland gjorde jag till och med tvärt om klickade bara när jag såg X … Många svordomar, småutbrott och tårar senare så var jag klar. En övning som lät så lätt var skitsvår. Men det kändes i alla fall inte som fjorton minuter, det var ett plus!

Efter det var det intervju igen. Hur jag agerar i olika situationer och om min personlighet. Usch vad det är svårt! Känner mig lätt schizofren …

Nåja. Nu är testerna över och hon hör av sig i slutet av januari eller allra senast. Början av februari.

Läskigt!

Kommentera

