Gammal Blogg

Jag hade en annan blogg innan den här på blogg.se. Vissa av er minns den säkert. Jag hade den i några år och den finns kvar. Har inte velat radera den då den är ett dokument över mitt liv precis som den här. Men … som så mycket annat har ECTn stekt mitt lösen till den (eftersom jag har stängt den helt) och mailadressen som jag uppgivit där om jag glömt lösen går till en adress jag inte längre har! Jippi. Det går säkert att ordna på något sätt men jag blir bara matt av tanken och tänker, senare. Senare.

Som kuriosa kan nämnas att lilla jag faktiskt låg på listan av de tio mest lästa bloggarna på blogg.se!

Categories:Jag

2 thoughts on “Gammal Blogg

    • Ha ha, ja det var under en period då jag skrev ofta och mycket. Mycket utelämnande och lite provocerande. Men jag fick lite ”spö” för det och iom det flyttade jag hit och kände mig vingklippt. Lite tråkigt kan jag känna. För jag känner att jag har rätt mycket som bubblar i mig som jag lägger band på för att jag inte vill riskera att hamna där igen.
      Som jag skrev på Facebook igår. Världen missar något ;).

Kommentera

