Läckage

Jag hade nästan börjat förlika mig med tanken att jag inte längre kan hålla tätt på nätterna. Ett par gånger har jag vaknat och funnit en blöt, fuktig fläck i sängen som jag inte kunnat förklara med annat än mig själv.
Har missmodigt konstaterat att jag kanske helt enkelt börjat få dåliga muskler och inte kan kontrollera mig i sömnen. Åldern tar ut sin rätt.

Men … i morse fick allt sin förklaring. Kattungen! Jag låg och halvsov när jag kände småstänk på handen och tittade genast upp och hittade då en pigg och glad liten Dusty som hoppat runt i kisspölen mellan min och Eriks sida och sedan lämnat efter sig små tassar. Kissunge!!! Jag har märkt att hon börjat ta sig hit till övervåningen men inte kopplat riktigt.

Hon har tur att hon är söt!

3 thoughts on “Läckage

    • Jag har inte skrikit ut det så det är inte konstigt om du missat ;). Du är dessutom sedan tidigare enligt statistiken min toppkommentator och den platsen vill du väl behålla? 😀

Kommentera

