Snurrigt …

Jag är inte riktigt på jorden just nu. Det är mycket med försäljningen av huset och vi är mitt uppe i budgivning, men det är annat runtomkring flytten och andra saker i livet som inte riktigt gått som vi kunnat förutspå gör att jag inte kan fokusera.

Ena sekunden kan jag bara släppa och lägga allt åt sidan men nästa går jag iväg och gråter. Allt är lite för övermäktigt.

Därför är det lite tyst här. Orkar/ kan inte riktigt skriva om det men jag kommer igen. Det gör jag alltid! Lägger med fina bilden på mördade Myra från Halloween.

Categories:Jag

2 thoughts on “Snurrigt …

Kommentera

