Fest!

Ikväll blir det avbrott i städningskaoset. Det blir fest på Långholmen! Åsa och Tomas har fyllt 40 år och nu skall de bli ordentligt firade.

I natt sov jag knappt heller. Min läkare ringde igår eftermiddag och kallade in mig på akuttid på måndag. På Affektiva är de inte helt nöjda med mitt uppskruvade mående. Läkaren pratade om att ge mig sederande men jag vägrar! Mitt i all flytt och stök vill han ta ned mig till en lallande fåne som inte orkar lyfta en påse. Han förstod mina argument och vi skall istället se om vi kan göra annat för att plocka ned mig lite så jag inte spinner upp i taket.
Psykologen som gör utredningen ringde i torsdags, hon vill inte fortsätta arbetet just nu. Hon tycker inte mitt mående är riktig okej för det. Jag förstår inte riktigt för jag ser inte problemet.

Nåja, idag fortsätter operation röj! Mia var här igår och fick med sig massor av olika tyger som jag inte längre behöver. Hoppas de kommer till användning!

2 thoughts on “Fest!

  1. Hej vännen! Hoppas du får bra hjälp av läkaren. Kul med fest, ja jag ska träffa mina syrror och några syskonbarn, fast dom är ju inga barn längre=)
    Ska bli så himla kul. Nyfiken som jag är kollade jag var du bor sökte på hemnet men inte fann jag något hus där=(
    Ha en toppenkväll, stor kram

    • Mäklaren har inte fyllt i villa på Hemnet så man måste söka på allt för att få upp huset :(. Han kan inte ändra det förrän måndag. Nu står vi som radhus …

Kommentera

