Gahhh!

Är så förvirrad och trött att jag inte vet om jag har arslet fram eller bak. I eftermiddag kommer fotografen och jag kommer ensam (förutom barnen då, men de känns ju inte direkt som några klippor att luta mig mot) att få stå till svars för all städning och undanplockning. Känns sådär. Erik jobbar och kan inte vara med.

När jag överlevt den här dagen är det bara att riva ut allt som är inpulat i garderober och skåp för att börja packa ned och städa upp och göra klart för visning nästa vecka. Det fina i den kråksången är att vi mitt i allt flyger till Paris …

När det här är över kommer jubla stort och sova i veckor!!!

Kommentera

