Inte riktigt …

Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig. När jag började blogga igen efter ett så långt uppehåll trodde jag nog att jag skulle börja skriva varje dag. För det kändes faktiskt som om det bara skrek i fingrarna efter att få skriva. Det fanns, eller finns så oändligt mycket som jag skulle vilja få ned men det tar emot.

Nu är jag trött. Klockan är bara halv åtta och jag känner mig redo för sängen. Erik är i Amsterdam så jag har varit ensam med barnen sedan i fredags och jag är inte van att göra allt själv. Låter säkert märkligt i vissas öron men för mig är det väldigt stort. Dock kommer han hem i natt så framöver blir det bättre!

Kommentera

