Se hit!

De flesta av er känner till min sjukdom och mina minnesstörningar. Dessa gör det oerhört svårt för mig att hitta era bloggar igen (och gör jag det mot förmodan så är lösenordet borta för länge sedan).

Jag är medveten om att jag har en bloggroll men den säger mig ingenting och att leta igenom allt tar tid.

Min ödmjuka fråga är därför om du skulle ha lust att skriva din bloggadress, lösenord om det finns och framför allt: vem är du, för sådant har jag mycket svårt att koppla ihop och se samband med.

Puss!

Ps Ni som kan får gärna svara på FB så slipper ni lämna lösen här!

5 thoughts on “Se hit!

  1. Min blogg är inte låst. Undrar hur länge sen vi följt varandra nu. Minns iaf när du var mammaledig med M. Då bloggade jag på emsan.se
    Kram Emma

Kommentera

