Energi

Jag både har och inte har energi. Kan inte förklara det på något bra sätt alls. Det kryper i mig samtidigt som jag inte kan göra någonting.

Det tar så otroligt mycket på mig att ständigt gå omkring och bli arg  på minsta lilla sak. Jag fullkomligen kokar inombords och jag vill sparka på saker eller göra skada. Det är inte hälsosamt och jag kommer ihåg att jag kände likadant i mitt förra maniska skov. Nu är jag inte riktigt i mani men kanske på väg in i?

Jag är så ny på det här. Har ingen aning om vad som sker och vad jag kan förvänta mig av sjukdomen alls. Inte heller kan jag veta vad som är medicin och vad som är jag.

3 thoughts on “Energi

  1. och jag skickar över mycket styrka och kramar. Jag förstår funderingarna ”vad är jag och vad är medicin” och jag förstår lite av din vånda.

    Pepp, kramar och mycket stöd härifrån.

  2. Älskade Heide!
    Sjukdom påverkar en alltid, men innerst inne vet du vem du är….. Låt dig inte skrämmas av ditt beteende. Det är också du, fast i ett mindre bra skede av sjukdomen. Kramar Birgitta

Kommentera

