Terminsstart

Så har skolan börjat. Terminen startade i måndags med ”Människan socialt och kulturellt” som verkar riktigt roligt.

Idag var jag på informationskväll och fick träffa mina lärare i Psykologi, Religionskunskap och Engelska B. Alla de tre ämnena är också mycket tilltalande och spännande men jag hade så fruktansvärt svårt att sitta stilla. Bitvis var jag gråtfärdig och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Jag härdade ut i en halvtimme med rektorn och smög sedan ut.

Tre av kurserna är på distans och det är tur det. Skulle inte orka annars. Eller vi får se hur det går. Jag mår rätt dåligt men hoppas på att det vänder.

2 thoughts on “Terminsstart

Kommentera

