Good Bye

Idag skall jag säga hej då till farbror doktor T. Han känns faktiskt som en riktig stiff farbror och han är korrekt som få.

Inte en endaste gång under den tiden jag gått hos honom har han bjudit på ett leende. Det minspelet verkar inte finnas på hans repertoar. Han är så stel att jag får tvångstankar om att gå fram och killa honom under armarna. Fast det gör jag inte, för då skulle nog Torsten slänga mig i finkan. Han ser ut som en sådan som verkligen verkligen INTE uppskattar skämt.

Så idag kommer jag lämna honom och känna mig tryggt förvissad om att min favorit, alla kategorier, Dr B, tar över nu! Tjohooooooo!

2 thoughts on “Good Bye

Kommentera

