Rädd

Jag sover så konstigt. Eller snarare, jag sover knappt alls. När jag väl somnat in så vaknar kroppen ganska fort igen för att snabbt ta mig iväg ned till undervåningen där jag famlar runt som i blindo.

Märkliga och högst absurda saker snurrar i min hjärna i något slags halvvaket tillstånd och det är inte sällan jag går med vilje rakt in i väggar. Bara för att jag i ett töcken tror mig se en helt annan verklighet.

Går upp för dagen redan vid halv 5. Min kropp verkar för närvarande vara för rädd för att sova. Trots mediciner.

Categories:Jag

2 thoughts on “Rädd

  1. Jag har pratat med den doktor jag är anvisad för tillfället (de är så löjligt noga med det) och gjort de ändringar han sagt men som inte gjort ett dyft. Tog nya prover igår och skall tillbaka till honom i morgon igen.

    Jag tänker släpa med mig Erik! Det är rätt mycket som inte stämmer med mitt vanliga jag just nu.

Kommentera

