Utskriven

Det snurrar i huvudet. Humöret åker berg- och dalbana. Tårarna kan börja spruta på nolltid för det minsta lilla. Jag har så svårt att hantera detta. Måste göra det på egen hand nu i vardagen.

Ny mediciner spär på svajigheten men skall så småningom stabiliseras. La mina mediciner i dosetten igår och jag fick en smäre chock av att se hur mycket jag får i mig per dag och av vad. En av medicinerna är dessutom så ovanlig att det enda stället i hela Stockholm som hade den var Scheele. Jag får heller inte hämta ut mediciner utan Erik, det står så i deras datorer.

Jag är omyndigförklarad …

4 thoughts on “Utskriven

Kommentera

