Yta

Är lite ytlig och beklagar mig lite. Varför är det alltid så att mitt arsle och mina bröst blir slappa och fula så fort jag tappar ett gram i vikt? Jag önskar att jag punktförbrände fett på magen, låren, dubbelhakan och överarmarna.

Lite fokus på det yttre istället för inre stod på min agenda idag.

Trollstav tack.

One thought on “Yta

  1. Lagen om all jävlighet. Varför hamnar alla mina extra kilon på den redan mkt fula bråckmagen, istället för den totalt platta baken?

    Thats why!

Kommentera

