Ännu fler möten

Var på möte inne i stan idag. Att hitta parkeringsplats tog många kvarter innan jag kunde springa in till mitt väntande möte.

Fick rapa upp halva livet (igen), funderar nästan på att skriva en bok som jag snällt kan skicka till alla institutioner innan jag kommer. Så kan de läsa på och jag slipper rabbla allt om och om igen.

Kände mig riktigt mal placé. Men en lyhörd kvinna lyssnade på mig och vi kom överens om att jag skall dit vid två olika tillfällen nästa vecka för att se hur vi skall gå vidare.

Nästa vecka har jag en hel del läkare att se fram emot. Jag tycker det är lite fööör många kockar i den här soppan men troligtvis blir jag av med ett par som det ser ut nu.

Måndag: Doktor 4 (nybesök)

Tisdag: Kurator (avslutningsmöte)

Onsdag: Doktor 1 (avslutningsmöte)

Torsdag: Doktor 5 (nybesök)

Fredag: Kvinnan jag träffade idag.

2 thoughts on “Ännu fler möten

  1. Marie: Doktor 3 släpper jag inte i första taget (och inte han mig heller) och honom skall jag träffa veckan efter det! Känns som om jag har ett heltidsjobb med att uppsöka olika läkare …

Kommentera

