Lördag

Erik beställde biljetter till Ugglornas Väktare och åkte iväg med barnen på bio. De såg 3D versionen och proppade i sig godis och enligt utsago tyckte barnen den var bra.

Jag fick vara ensam några timmar och hade möjlighet att andas. Tog tillfället i akt och la på min nya vaxduk. Satte mig ned en stund och tog sedan nytt tag och gjorde en chokladkräm med muskovadosocker.

Det var allt jag orkade idag.

Categories:Jag

One thought on “Lördag

  1. Men två positiva bra saker, och imorn kanske du orkar tre!

    Mysigt med bio, vi gör det alldeles för sällan, men vi har ju ingen storbio i Enköping så det blir inte riiiktigt samma sak. (alltså vi har en biograf men ja det blir lite B om man jämför med SFs stora i sthlm….)

    stor kram

Kommentera

