4 Listan

4 tv-program jag ser.

Hell’s Kitchen, Arga Snickaren, De Okända, Vad blir det för mat.

4 saker jag har gjort i dag:

Gått upp ur sängen, SMS:at, bloggat, gråtit.

4 Saker jag längtar efter?

Lugn i själen, jul, semester med familjen, stabilitet.

4 saker på önskelistan:

Chokladtillverkningsverktyg, baksaker, ny garderob (innehållet då), ork.

4 saker som jag avskyr:

Likgiltighet, egoism, översittarmentalitet, skämt på andras bekostnad.

4 som jag utmanar:

Utmanar ingen!

Categories:Jag

2 thoughts on “4 Listan

  1. Har läst dina inlägg, och det gör ont i mig att du mår så dåligt. Jag finns alltid här för dig, vännen, det vet du!
    Tusen kramar ❤

Kommentera

