Otto 10 år!

Igår fyllde min enda och bästaste son tio år. Finaste Otto. Presenterna han fick var mest Lego Atlantis och det var mycket uppskattat. Från oss fick han förutom det även ett nytt Scooby-Doo spel till Wii och Arthur och minimojerna (del 2 ) på Blu Ray.

Farmor och Alex med familj tittade förbi igår och åt lite godsaker och idag är jag socialt bakis och orkar ingenting. Det är ett under att jag ens har klivit upp ur sängen. Dock sitter jag fortfarande i morgonrock …

Otto öppnar paket och lilla Nancy 13 veckor hjälper till.

Ottos frukost-på-sängen tårta.

Tårtan till gästerna på kvällen.

Halloweenspöken av maräng och choklad.

Rosa marängbröst med chokladnipple som hyllning denna Rosa Månad!

3 thoughts on “Otto 10 år!

  1. Åhhhhhhhhhhhhhhhh vilka fina tårtor o spökmaränger!!! Ska nog anlita dig när jag behöver tårta nästa gång!!!
    Var rädd om dig Kram

Kommentera

