Arrival!

Nu äntligen har min nya leksak kommit. Eller egentligen tog det faktiskt bara två dagar att få hem min Kitchen Aid. Beställde den i söndags kväll och idag, tisdag så är den hemma hos mig! Det kallar jag snabb service. Jag köpte den hos Bagaren & Kocken.

Jag är lite prylbög sådär i hemlighet. Gillar nya tekniska pryttlar till hemmet. Jag blir alldeles kollrig när jag tänker på att jag snart, alldeles snart, skall få sätta på min nya maskin.

Det där kan nästan misstolkas men sanningen är att den är så snygg att jag nästan vill ligga med den.

 

Bilder: Egna

4 thoughts on “Arrival!

  1. Dom där är ju skitsnygga..jag har lite dåligt med bänkyta så jag får inte plats dessvärre.
    Jag har min kära gamla Bosch den får duga=) Den står uppe på ett skåp och får komma ner när jag behöver den.

    Kramen

Kommentera

