Kitchen Aid

Jag har beställt en Kitchen Aid. Helt galet! Jag surfade runt och tittade på olika siter och kollade priser. Visade Erik och pekade på vad jag önskade mig.

Köp en sa han. Köp. När han är på det här humöret är det bara hänga på. Jag köpte en genast, på avbetalning … Men jag behöver den. Den underlättar så i köket när jag gör degar och annat. Har velat ha en länge länge. Eftersom jag dessutom funderar på att göra business av mitt bakande så småningom så har jag ju ett bra redskap. Medellivslängden på en Kitchen Aid är 30 år och har 5 års garanti. Stora tillbehörspaket la jag till och det innehåller köttkvarn, passertillsats samt grönsaksskärare/strimlare. Så min gamla matberedare + mixer tänker jag sälja! Någon som är intresserad? Den finns att beskåda här och är i mycket bra skick! Pris kan diskuteras.

Jag misstänker att min make drömmer om alla de sakerna han kommer få sätta tänderna i när han sa ja!

Det blev en röd.

8 thoughts on “Kitchen Aid

  1. Tania:

    Jag tittade på rosa också. Det var ett svårt val! Men det fick bli röd för att den passar min klatschiga (läs totalt ostylade) inredning bäst.

Kommentera

