Vem?

Sådär ja! Kliv fram nu i offentligheten, du som klickade på min länk i Nemos blogg – ett inlägg från december 2009! Vem är du? Förmodligen någon jag känner …

Jag kommer väl aldrig få veta, men att du var där, på en blogg han skrev för så länge sedan måste betyda att du letade upp den. Att du kom ihåg att jag råkade publicera adressen hit. Obehagligt, eller kanske inte? Beror ju på vem du är.

Det här är det roliga med WordPress. Jag får veta var någonstans ni klickade för att komma hit. Men tyvärr inte vem du är.

3 thoughts on “Vem?

Kommentera

