I natt jag drömde

Så var jag där igen. Drömde att jag var gravid. Inget ovanligt these days. Nåja, denna gång var det ingen vanlig graviditet, det var tvillingar …

Ut ploppade världens sötaste små pojkar och omedelbart efter födseln var jag gravid igen. Med tvillingar en gång till.

Graviditet och födsel betyder ju att något nytt är på väg. Men eftersom det var så ”mycket” barn så måste det här betyda världens rock n’ roll i mitt liv.

Eller hur?

 

ps. I drömmen var det även katastrofer, översvämningar och död. Vad det betyder tar jag reda på en annan gång …

One thought on “I natt jag drömde

  1. Härlig dröm men verkar jobbigt med så många tvillingar haha haha!!
    Död och katastrofer betyder ju också förändringar, ”nyfödelse”!!
    Så du kommer nog göra stora förändringar i ditt liv, heja heja kommer bli skitbra
    Kramar

Kommentera

