Andas

Jag har svårt att andas hemma. Blir istället rastlös och vill bara bort. Åka någonstans där inget är som här.

Igår blev det Södertälje och Tom Tits med de två minsta och mannen. Idag tog jag O och drog till stan och handlade böcker och fikade. Måste ha luft omkring så att jag kan röra mig. Här känns det som om taket ramlar ned i huvudet på mig.

E sa att jag såg så glad ut när jag kom hem. Vilket synvilla. Jag har ont i skallen, mår illa, hjärtklappning, eksem i hårbotten och … och … vi stannar där. Mycket som är fel men det är ju kul att jag ser glad ut i alla fall.

Alltid lurar jag någon.

4 thoughts on “Andas

  1. Minks:

    Det låter ljuvligt med Åbergs i Bålsta. När skall ni träffas? Jag är osäker på om jag verkligen klarar det när jag väl är på väg. Men jag kan väl försöka?

    Kram

Kommentera

