Undringar …

För er som undrar över lösen på ”Illamående” och ”Att börja ett nytt liv”, det är bara jag som har det. Tanken är att jag så småningom skall kunna släppa det men just nu behöver jag skriva fritt och otvunget.

Är alldeles för sårbar för att kunna förbise en kommentar som i all välmening skrivs men som kan uppfattas helt fel av mig. Därför kommer väl inlägg härefter vara knäppa saker som snurrar ändå i huvudet men som inte bränner i hjärtat på mig. Det betyder inte att jag mår bra, för det gör jag inte. Men ibland kan jag bara behöva rymma, om så bara med några få ord.

4 thoughts on “Undringar …

  1. Jag tycker att det är klokt att skriva för sig själv ibland! Det gör jag också. Ibland låser jag upp, ibland inte.

    Säger som Petra, men med uttal som de säger i Nilecity om Ölandsbron, Rrrrriiiiispekt fan!

Kommentera

