Skor

Min dotter S och jag har samma storlek. Hon är bara 12 år men har ärvt sin fars breda fötter så det dröjer nog inte länge innan hon växer förbi mig.

I våras fick hon ett par ljusrosa Converse som passade mig med, alldeles utmärkt. Jag har såklart inte fått lägga vantarna på dem men nu har de plötsligt blivit lite små och är trånga.

Jag får överta dem. Kanske kan en 39-åring glida runt i sådana härute i bushen i alla fall?

Nåja. Här är de. Tack så jättemycket S för att du förevigat din favvokille på sidan av skorna. Jag får nog leka hjulbent.

Categories:Jag

5 thoughts on “Skor

  1. Minks: Jag kanske kan låtsas att det är Justin Timberlake som avses??? Nåja, jag skall köra dem ett varv i tvättmaskinen så får vi se vad som står kvar.
    Saga har övertagit mina ”boxarkängor” i rött och de tar ännu längre tid att knyta … Bara de är snygga så tar hon vad som helst!

  2. haha justin bieber… kanske går o repa lite 😉

    Rosa Converse på Heidi, kan bara bli rätt!
    Jag skulle kunna tänka mig ett par, men J nope, tar för lång tid att sätta på o ta av!

Kommentera

