En gammal upphittad lista …

Jag hittade en lista bland mina gamla inlägg som jag inte publiserat. Redigerar svaren lite och lägger ut den igen … Jag som inte kan låta bli listor.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja, på toa
Titta på dig själv i spegeln: Ja och det är inte sådär jättekul direkt
Gnälla: Ja
Skrika:
Ja, det med!
Sova: När jag kan …
Ha ångest: Väldigt ofta
Skada dig själv med flit: Nja, med flit är väl att ta i, men skadar mig, det gör jag.
Ta mediciner du inte borde ta: Ja
Vilja dö: Ja
Drömma mardrömmar: Ja
Drömma sexdrömmar: Ha ha! Japp!

Ta droger: Inga olagliga i alla fall.
Försöka vara annorlunda: Tror inte jag behöver försöka, jag är den jag är.
Klä dig i svart: Inte så ofta i helt svart. Jag är en färgglad typ.
Gå till kyrkan: Nej, men jag gillar kyrkor
Gå i skolan: Ja
Röka:
Nej, inte längre
Ha sex: Ja
Ljuga: Det händer, men då är det mest vita lögner.
Hata folk: Jag hatar inte människor. Däremot finns det sådana som jag ogillar.
Lita på folk: Ja!

VEM:
Saknar du:
Mamma, alltid mamma
Vill du döda: Ja!
Rörde dig sist: Otto som gav mig en kram 
Vill du slå: Faktiskt ingen för tillfället
Kysste dig sist: Erik
Vill du kittla:
Saga, Otto och Myra!
Kramade du sist: Otto
Vill du prata med: En person som inte vill prata med mig
Skrek du på sist: Oj, det här känns konstigt men jag minns inte vem jag skrek på sist. Men det är förmodligen Erik …
Vill du vara som: Mig
Sårade dig sist: Det behåller jag för mig själv.
Vill du bli galet full med: Helena A och de bloggtjejer som pratat om fylla nyligen 🙂
Gjorde dig riktigt glad senast: Berömmet för mina goda bröd igår av Aftonbladets matskribent!
Fick du sms från senast: Syrran som är dålig

Ringde dig senast: Alexandra
Är vackrast på jorden: Mina barn

HAR DU:
För många vänner:
Nej
Förföljelsemani: Ja
Tvångstankar: Ja
Någon annan psykisk sjukdom: Ja
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Japp, knätjall
Färgat håret: Nej (men jag har gjort det förstås tidigare)
Brutit några ben: Ja, handleden och foten
Några piercings:
Öronen
Egen dator: Ja, en liten mintgrön Samsung
Bra självförtroende: Nja, det kan jag väl inte anklaga mig för direkt
Kysst någon: Yes
Haft sex: Jag har tre stycken bevis!
Köpt kondomer: Yes
Tagit nakenbilder: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: Ja, för att sedan återvända
Tuttat eld på nått: Usch ja
Gjort något olagligt:  Ja

HUR:
Går du: 
Lite haltande just nu 
Svarar du i telefonen:
Med mitt namn
Fördriver du tiden: Surfar
Mycket pengar har du: Ingen aning!
Tjänar du pengar: CSN
Ofta diskar du:
När jag måste
Ofta städar du: Varje dag 😦
Många stör du dig på: Inte så många just nu
Ofta träffar du din familj: Min ursprungliga familj, sällan. Min ”nya” familj varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: Hoppas det
På gud: Nej, men jag tror
På rymdvarelser: Ja
Att folk tycker om dig: Ja
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: Mera instinkt
Att du kommer leva länge: Nej

Kommentera

