Listan

Jaha, så kom jag då till den där punkten. Den där som jag tyckts ha drömt om hela mitt bloggliv. Att få svara på en lista. På riktigt.

Hur bra var jag då på en skala?

Var bor du?

 Svarar namnet på ön, inte området (och funderar länge och väl om jag skall dra till med något tjusigare).

Ålder?

25 sa jag såklart, skribenten SA att jag fick välja hur gammal jag ville vara *trular lite*: Nåja, han justerade upp siffran några pinnhål och det blev väl ärligt 39 tillslut.

Civiltillstånd?

Gift (inget namn)

Barn?

Tre. 6, 9 och 12 (inga namn)

Yrke?

Bagarlärling.

Och sedan lite bakgrund(höhö)sinfo på mig lite allmänt sådär. Nothing more nothing less. När jag väl stod där med kniven mot strupen var det inte så lajbans med en massa frågor. Helt plötsligt slog jag lite vakt om mitt … Det trodde jag aldrig jag skulle yttra!

Categories:Jag

2 thoughts on “Listan

Kommentera

