Intervju

Snodde en intervju av Mamma P som  hon hade på sin blogg. Verkade kul! Första offret är Myra:

Vilken färg gillar du bäst?
Rosa
Vilket djur skulle du helst vilja vara?
Kanin
Vilken är din favoriträtt?
Mc Donalds
Vilken är din favoritefterrätt?
Glass med kolasås
Gillar du att gå på dagis?
Ja
Vad är svårast där?
Att göra saker hos Cilla (ateljén, min anmärkning)
Vad är roligast?
Leka med Tindra i dockvrån
Vad vill du bli när du blir stor?
Jobba i kassan i klädaffären
Bästa boken (sagan)?
”Så gör prinsessor”
Bästa filmen du sett?
Piff och Puff
Vilket tv-program gillar du bäst?
Kenny Starfighter
Vad är du rädd för?
Spindel
När lägger du dig? När vill du sova?
Jag lägger mig klockan åtta men vill lägga mig klockan tio
Vad vill du att familjen ska göra en heldag?
Spela ett spel
Är Sverige ett rikt eller fattigt land?
Fattigt
Vem är Fredrik Reinfeldt?
Jag vet inte
Vem skulle du vilja vara som?
Malva
Kan man åka till månen?
Neeeej
Vad heter du?
Bokstaverar M-Y-R-A
Vart bor du då?
Åkerbärsvägen 29
Hur många år är du?
6
Vad tycker du är roligt?
Att plocka blommor
Vad tycker du är tråkigt då?
Att måla på staffli
Varför måste man sova på natten?
För att annars blir man trött på morgonen och måste lägga sig på morgonen.
Vad ska du bli när du blir stor?
Det har jag ju sagt
Vad gör en sån då?
Sitter i kassaapparaten
Vart kommer bebisar ifrån?
Från mammor
Vad gör bebisar för nåt?
Busar, dom busar rätt mycket, eller hur?
Har jag varit en bebis då?
Ja
Vilka är dina finaste kläder?
Rosa och svartrandiga tights och min klänning med blommor och mina lila strumpor med rosa på tårna och katter på och så gillar jag overallen och jackan och min favoritmössa, den rosa som det står reima på
Vad önskar du dig av tomten/i present?
Helly Kitty saker, massor!
Finns tomten? Och vart bor han i så fall?
Han finns inte
Vem är din bästa kompis?
Tindra
Vilket är det finaste ordet du vet?
Hjärta och stjärna
Det fulaste ordet du vet då?
Kisskorv
Finns det nåt du är jättebra på att göra?
Göra fötter av papper, kycklingfötter menar jag då
När blir mamma (eller pappa) arg på dig?
När som helst
Vad ska du göra nu?
Titta på tv

3 thoughts on “Intervju

  1. Hej! Här brukar jag ju aldrig läsa, men av en slump hamnade jag här ikväll. Så rart att hon svarade att hon vill vara som Malva?! Jag undrar genast varför hon vill det? Eller vad hos henne det är hon skulle vilja efterlikna. Kram till er!

Kommentera

