Intervju med Saga snart 12

Vilken färg gillar du bäst?
Rosa
Vilket djur skulle du helst vilja vara?
 Apa
Vilken är din favoriträtt?
Tacos
Vilken är din favoritefterrätt?
Pannacota
Gillar du att gå i skolan?
Nope, det är inte direkt roligt
Vad är svårast där?
Matte
Vad är roligast?
Idrott
Vad vill du bli när du blir stor?
Frisör
Bästa boken?
Twillight
Bästa filmen du sett?
Twillight
Vilket tv-program gillar du bäst?
Ballar av stål
Vad är du rädd för?
Spindlar
När lägger du dig? När vill du sova?
Lägger mig senast tio och jag vill inte sova men jag vill inte gå upp på morgnarna
Vad vill du att familjen ska göra en heldag?
Gå på Grönan
Är Sverige ett rikt eller fattigt land?
Mittemellan
Vem är Fredrik Reinfeldt?
Statsminister
Vem skulle du vilja vara som?
Mig själv
Kan man åka till månen?
Näe
Vad heter du?
Saga
Vart bor du då?
Värmdö
Hur många år är du?
Elva snart tolv
Vad tycker du är roligt?
Vara med kompisar
Vad tycker du är tråkigt då?
Att ha dataförbud
Varför måste man sova på natten?
Annars blir man trött i skolan eller på dagen
Vad ska du bli när du blir stor?
Frisör! Är det samma fråga igen???
Vad gör en sån då?
Klipper hår
Vart kommer bebisar ifrån?
Mamman
Vad gör bebisar för nåt?
Skriker
Har jag varit en bebis då?
Eh, ja
Vilka är dina finaste kläder?
Öh, jag vet inte. Jag har inga finaste kläder
Vad önskar du dig av tomten/i present?
Massa kläder
Finns tomten? Och vart bor han i så fall?
Han finns inte, och i sånna fall bor han på Nordpolen
Vem är din bästa kompis?
Jag har många, jag har inte bara en
Vilket är det finaste ordet du vet?
Godis
Det fulaste ordet du vet då?
Jag hatar när folk säger bög
Finns det nåt du är jättebra på att göra?
Öh, skriva på datorn
När blir mamma (eller pappa) arg på dig?
När jag inte gör som hon vill
Vad ska du göra nu?
Gå tillbaka till tvn

Kommentera

