Intervju med Otto 9½

Vilken färg gillar du bäst?
Svart
Vilket djur skulle du helst vilja vara?
 Leopard
Vilken är din favoriträtt?
Hamburgare, hemgjorda
Vilken är din favoritefterrätt?
Brownies
Gillar du att gå i skolan?
Nej
Vad är svårast där?
Matte
Vad är roligast?
Att ha rast inne
Vad vill du bli när du blir stor?
Astronaut
Bästa boken?
Monsterakademien, Nelli Rapp
Bästa filmen du sett?
Harry Potter och den flammande bägaren
Vilket tv-program gillar du bäst?
Vintergatan
Vad är du rädd för?
Spindlar
När lägger du dig? När vill du sova?
Jag vill lägga mig fem men lägger mig fyra eller vänta nu, åtta
Vad vill du att familjen ska göra en heldag?
Va på tivoli
Är Sverige ett rikt eller fattigt land?
Fattigt
Vem är Fredrik Reinfeldt?
Ingen aning
Vem skulle du vilja vara som?
Vet inte
Kan man åka till månen?
Ja
Vad heter du?
Otto
Vart bor du då?
Åkerbärsvägen, hus 29
Hur många år är du?
Nie och ett halvt
Vad tycker du är roligt?
Att spela dator
Vad tycker du är tråkigt då?
Lego, ganska, lite
Varför måste man sova på natten?
Ingen aning
Vad ska du bli när du blir stor?
Astronaut
Vad gör en sån då?
Är ute i rymden och utforskar grejer
Vart kommer bebisar ifrån?
Det vill jag inte svara på
Vad gör bebisar för nåt?
Kryper
Har jag varit en bebis då?
Ja
Vilka är dina finaste kläder?
Dom som vi har köpt
Vad önskar du dig av tomten/i present?
Star Wars spel
Finns tomten? Och vart bor han i så fall?
Nordpolen och tomten finns!
Vem är din bästa kompis?
Hmm, Alfred och Emil
Vilket är det finaste ordet du vet?
Fin
Det fulaste ordet du vet då?
Fan
Finns det nåt du är jättebra på att göra?
Hmmm, jag vet inte
När blir mamma (eller pappa) arg på dig?
När jag gör något dumt
Vad ska du göra nu?
Spela dator

2 thoughts on “Intervju med Otto 9½

  1. Ha ha..jättekul. Har precis gjort det på barnen och tänkte följa upp om ett par år. Man får ju UNDERBARA svar! Kram, kram…

Kommentera

